
Voor de ene organisatie betekent dat beginnen met het nadenken over de branding en strategie om vervolgens te komen tot goede content, voor de andere organisatie betekent dat vandaag al starten met een blog of website tekst om gaandeweg het onderscheidend vermogen aan te scherpen en de strategie te bepalen. De ene manier is niet beter dan de andere. De beste keuze is afhankelijk van jouw wensen en situatie.
Wie ben ik?
Mijn naam is Caroline de Vries. Ik ben meer dan 15 jaar werkzaam in het vakgebied marketingcommunicatie. In het begin van mijn loopbaan was ik werkzaam in solo functies met veel verantwoordelijkheid, later in teamverband als meewerkend 'voorman'. Ik heb ervaring opgedaan in de volle breedte van het marketingcommunicatievak onder meer met (re)branding, interne communicatie, sponsoring, ledencommunicatie, content marketing, agile/scrum & communicatie, perscommunicatie, MVO, websites & apps, social media & webcare.
Verschillende sectoren en specialismen
Ik heb gewerkt binnen verschillende profit en non-profitorganisaties en binnen verschillende sectoren zoals de financiële dienstverlening, het onderwijs, MT consultancy en NGO’s. Zie voor meer informatie ook mijn LinkedIn profiel. Onder de naam Nieuwe Style werk ik als freelance communicatieadviseur. Hoewel ik breed inzetbaar ben, ben ik door mijn werkervaringen en studies gespecialiseerd in Branding & Strategie, Agile/Scrum & Communicatie en Ghostwriting & Teksten.
Typisch Caroline
Nieuwsgierig, nuchter, positief kritisch. Iemand die niet afwacht, maar initiatief neemt en ervoor gaat. Zie ook hoe anderen mij omschrijven via mijn referenties op LinkedIn.